Monday, November 26, 2012

Titik.

Bismillahirahmanirahim...

Salam alaik sahabat semua! Ya Allah tak tertahan rindu sangat kat blog. Sudah setahun blog ni dibiar usang. Tuan dia berlari seketika kononnya away sebab nak PMR. Kasihan kau blog, dibiar begitu sahaja. Aku harap blog ni tak ada 'penjaga' lah ye. Kehkehkeh (gelak ponti comel)

Masih banyak lagi yang aku belum upgrade. Coding semuanya aku lupa. Bahkan nak buat header kat Photoshop pun aku dah tak ingat. Mana pergi memori zaman kegemilangan aku blogging dulu ades. Tapi yang aku masih perasan, cara aku tulis masih tak berubah. Cet malu.

Maaf sekali lagi, aku masih janggal dan samar-samar nak taip kisah mana dulu. Takpa, kita warm-up dulu tulisan. Aku rasa post yang ni adalah cebisan yang perlu dibuang. Kosong. Tak ada maksud pun. Hanya luahan seorang blogger yang lapuk.

Sebenarnya aku nak tukar link blog ni. Tapi ada seorang insan comel kata tak perlu, sebab ini semua sejarah kan. Biarlah link blog aku macam rempit ke apa. Aku masih sayang kau, ChentaComey. Masalah satu lagi, blogspot dah berubah wajah, aku jadi garu tudung nak edit balik, nasib baik aku belum ling lung.

Sekian saja cebisan contengan yang tiada makna.


Nothing Much Than You . Thanks (:

0 hati berbunga: